NBA Communications оприлюднила у соціальній мережі Х офіційну статистику найпопулярніших гравців сезону за активністю у соціальних мережах ліги 2025/2026 років. Це дослідження відображає рівень зацікавленості фанатів, чисельність переглядів та взаємодій із контентом, пов’язаним із баскетболістами.

Очолив рейтинг відомий словенський форвард Лука Дончич, який наразі виступає за команду “Лос-Анджелес Лейкерс”. Він зібрав вражаючі 845 мільйонів переглядів, що засвідчує його величезну популярність серед вболівальників і медіа-аудиторії. На другому місці розташувався молодий талановитий центровий Віктор Вембаньяма, гравець “Сан-Антоніо Сперс”, який набрав 708 мільйонів переглядів.

Повний перелік топ-10 найвідоміших гравців за соціальною активністю у НБА у сезоні 2025/2026 виглядає таким чином:

1. Лука Дончич (“Лос-Анджелес Лейкерс”) – 845 млн переглядів
2. Віктор Вембаньяма (“Сан-Антоніо Сперс”) – 708 млн переглядів
3. Стефен Каррі (“Голден Стейт Ворріорз”) – 703 млн переглядів
4. Леброн Джеймс (“Лос-Анджелес Лейкерс”) – 641 млн переглядів
5. Шей Гілджес-Александер (“Оклахома-Сіті Тандер”) – 496 млн переглядів
6. Нікола Йокіч (“Денвер Наггетс”) – 445 млн переглядів
7. Остін Рівз (“Лос-Анджелес Лейкерс”) – 409 млн переглядів
8. Кевін Дюрант (“Х’юстон Рокетс”) – 331 млн переглядів
9. Купер Флегг (“Даллас Маверікс”) – 312 млн переглядів
10. Янніс Адетокунбо (“Мілуокі Бакс”) – 304 млн переглядів

Ці цифри демонструють не лише спортивний талант і вплив на ігровому полі, а й здатність кожного баскетболіста активно працювати з фанатами через платформи соціальних мереж. Актуальна статистика є важливим показником популярності та медійної ваги спортсменів, що безперечно впливає на їхній бренд і комерційну привабливість.

NBA залишається лідером у світі баскетболу не лише завдяки високому рівню ігор, а й завдяки ефективному використанню сучасних цифрових інструментів, які допомагають підтримувати зв’язок між гравцями і прихильниками по всьому світу. Відстеження активності гравців у соцмережах відкриває нові горизонти у взаємодії з аудиторією та формуванні іміджу спортсменів.